Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 20 maja 2012

Witam!

Widzę teraz mojego bloga w kolorowych barwach, choć nie mam pojęcia czy mi wyjdzie i czy ogólnie ludzie będą go czytać. Postaram się porządnie go zareklamować i po prostu pisać,  bo to tu jest chyba najważniejsze. Trzeba zacząć od lekkiego i przyjemnego wstępu. Pisałam w przeszłości blog z przyjaciółkami ale wolę o tym nie wspominać ;D. Ten blog jest całkiem inny, więc mogę nazwać się nowicjuszką. Będzie to opowiadanie o One Direction. Nie chcę wiele zdradzać bo jest to opowieść owiana tajemnicą do samego końca. Liczę na ciepłe przyjęcie i śledzenie nowych wpisów. Mam nadzieję że blog się spodoba. Uwagi i pytania proszę pisać w komentarzach lub odnaleźć mnie na  twitterze---> :)@AnnaZaputowicz

7 komentarzy:

  1. To jak pojawi się pierwszy rozdział lub prolog to napisz -@somebodyAnka

    OdpowiedzUsuń
  2. proszę o jakieś powiadomienie o kolejnym rozdziale na whole-heart.blogspot.com - tym owianiem tajemnicą mnie ujęłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. może być ciekawie czekam na 1 rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. proszę napisz jak będzie coś nowego ( @clarie816 ) zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, ja normalnie uwielbiam tego bloga..
      i ta historia jest smutna ale swietnie napisana :D
      jak coś to zmieniłam nazwe więc o nowych rozdziałach pisz na @Alexxx_1D
      z góry dziękuję :)

      Usuń
  5. Z miłą chęcią bd czytała twojego bloga .
    Czekam już na 1 rozdział :)) hehe
    I zapraszam na mojego bloga -->
    http://opo-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń