Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 31 lipca 2012

Kończę z pisaniem.

Jestem głupia i wiem o tym, ale na prawdę już nie mam pojęcia jak zakończyć tego bloga. Chciałam ich wszystkich zabić, ale trochę żal. Zacznę pisać nowego bloga, ale opublikuje go, gdy skończę wszystkie rozdziały. Teraz zaczęłam prowadzić wraz z jedną dziewczyną bloga z imaginami --> http://universedreamers.blogspot.com/. Więc mam propozycję, jeśli ktoś chcę dokończyć tego bloga lub przejąć to z chęcią oddam go w dobre ręce. @AnnaZaputowicz (:

5 komentarzy:

  1. w sumie to ja bym go mogła dokonczyć :) prowadzę blog o Ziallu i chyba nawet nieźle mi idzie
    wydaję mi się, że mam pomysł na dalszą część :)
    pisz na tt; @CarollMalik

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę szkoda, że przerywasz. Mi się podoba to co piszesz. Poczekaj jeszcze dwa dni i wena sama przyjdzie. Na razie zapraszam do mnie:
    www.everywhere-secrets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. WEŹ SIĘ OGARNIJ I MASZ PISAĆ DALEJ,NO. TWÓJ STYL JEST JEDYNY I NIEPOWTARZALNY, A JESLI ODDASZ TEGO BLOGA, KOMUŚ INNEMU, NIE MA SZANS, ŻE GO NIE SPIEPRZY. BŁAGAM PISZ DALEJ
    @domi_nation99

    OdpowiedzUsuń
  4. ZABIJE SIĘ PRZEZ CB ! JAK TY NIE DOKOŃCZYSZ TEGO BLOGA !

    OdpowiedzUsuń