Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 5 sierpnia 2012

Powitanie!

Cześć, nazywam się CookieChum i teraz to ja dokończę pisanie tego bloga.
Nie, nie pomyliliście się. AnnaZaputowicz niestety nie dała rady pisać dalej, a ktoś bardzo, bardzo mądry powiedział kiedyś, że nie ma nic gorszego niż niedokończona historia.
Właśnie dlatego postanowiłam przejąć bloga. Mój styl pisania różni się z pewnością od stylu poprzedniej autorki, ale mam nadzieję, że chociaż troszeczkę przypadnie Wam do gustu.

I jest jeszcze jedna sprawa. Wyjeżdżam dziś w nocy na wakacje. Więc jeśli nie będę miała dostępu do internetu, rozdział pojawi się dopiero za dwa tygodnie. Ale jeżeli internet będzie, rychło coś naskrobię.

Pozdrawiam cieplutko i żywię szczerą nadzieję, że jeszcze tu wpadniecie.

2 komentarze:

  1. Miłego wyjazdu :)
    -@Srebro_1D
    P.S Dobrze że dokończysz tą historię :) Bo nie zniosłabym niedokończonego kolejnego bloga. Więc mam nadzieję że uda ci się fajnie skończyć :D Liczę na smutne zakończenie xx
    POZDRAWIAM xox

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że historia zostanie dokończona, bo masz rację ,,nie ma nic gorszego niż niedokończona historia''. Życzę ci zapału do pracy i wielu pomysłów!
    http://zwiastun-raju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń